Kalendarz
PNWTŚRCZWPTSOBND
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
25
26
28
29
30
31
Marta Ledwoń

Po ukończeniu w 2008 roku studiów w krakowskiej PWST (na wydziale dramatycznym, specjalizacji wokalno-estradowej) zaczęła współpracę z krakowskim Teatrem Barakah oraz Teatrem Współczesnym. Rozpoczęła. też pracę w policealnej szkole aktorskiej - Lart StudiO. Prowadziła zajęcia z emisji głosu i dykcji. Następnie rozpoczęła współpracę z Teatrem Kamienica w Warszawie oraz Teatrem Studio w Warszawie Prowadziła też lekcje śpiewu w Warszawskiej Akademii Sztuk Scenicznych i Estradowych. Od 2012 roku jest związana Lubelskim Teatrem im Juliusza Osterwy, gdzie zagrała m. in. Tamore w Na końcu Łańcucha Mateusza Pakuły w reż. Evy Rysowej; Porcje w Kupcu Weneckim Williama Shakespeara w reż. Pawła Łysaka; Małgorzatę w Mistrzu i Małgorzacie Michaiła Bułhakowa w reż. Artura Tyszkiewicza; Gwiazdkę w Był sobie  Polak Polak Polak i diabeł Pawła Demirskiego w reż. Remigiusza Brzyka; Telimenę w Panu Tadeuszu Adama Mickiewicza w reż. Mikołaja Grabowskiego; Panią Bovary w Pani Bovary Gustawa Flauberta w reż. Kuby Kowalskiego; Malvolia w Wieczorze trzech króli Williama Shakespeara w reż. Łukasza Kosa, Żonę w Ich czworo Gabrieli Zapolskiej w reż. Pawła Aignera; Martę Korczyńską w Nad Niemnem Elizy Orzeszkowej w reż. Jędrzeja Piaskowskiego; Obecnie współpracuje z Teatrem Starym w Lublinie, gdzie gra role Barbery w spektaklu Machia, którego autorem jest Juliusz Machulski oraz z Teatrem Łaźnia Nowa w Krakowie, gdzie gra role Martusi w spektaklu Wieloryb the Globe Mateusza Pakuły w reż. Evy Rysowej . Spektakl ten został w 2017 roku uhonorowany nagrodą specjalną miesięcznika Teatr za unikatową wartość artystyczną i humanistyczną . Ważniejsze nagrody i wyróżnienia: 2 nagroda w XIV Konkursie na interpretacje piosenek Agnieszki Osieckiej; Finalistka 32 Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.

Galeria

Role
Sponsorzy/patroni