Sławomir Smolorz

Absolwent Krakowskiej Szkoły Projektowania Artystycznego. Współpracuje ze zna-nymi firmami odzieżowymi oraz z prywatnymi klientkami. Jego dyplomowa kolekcja sukien wieczorowych inspirowanych strojami gwiazd kina lat 20, 30, 40 i 50-tych „Gilda” prezentowana była na wielu pokazach w kraju i zagranicą.

Dla teatru projektuje od 2006 roku. Współpracował z Teatrem Polskim w Bielsku-Białej (TestosteronA. Saramonowicza), Teatrem Śląskim im. Stanisława Wyspiańskiego w Ka-towicach (Stuff happens, D. Hare’a) oraz Teatrem Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w  Radomiu (Z życia glist, P. O. Enquist i Awantura o BasięK. Makuszyńskiego).

Współpracę z Teatrem Osterwy rozpoczął w ubiegłym roku, projektując scenografię i kostiumy do komedii Szekspira Wszystko dobre, co się dobrze kończy w reżyserii Tadeusza Bradeckiego.

Sławomir Smolorz

Absolwent Krakowskiej Szkoły Projektowania Artystycznego. Współpracuje ze zna-nymi firmami odzieżowymi oraz z prywatnymi klientkami. Jego dyplomowa kolekcja sukien wieczorowych inspirowanych strojami gwiazd kina lat 20, 30, 40 i 50-tych „Gilda” prezentowana była na wielu pokazach w kraju i zagranicą.

Dla teatru projektuje od 2006 roku. Współpracował z Teatrem Polskim w Bielsku-Białej (TestosteronA. Saramonowicza), Teatrem Śląskim im. Stanisława Wyspiańskiego w Ka-towicach (Stuff happens, D. Hare’a) oraz Teatrem Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w  Radomiu (Z życia glist, P. O. Enquist i Awantura o BasięK. Makuszyńskiego).

Współpracę z Teatrem Osterwy rozpoczął w ubiegłym roku, projektując scenografię i kostiumy do komedii Szekspira Wszystko dobre, co się dobrze kończy w reżyserii Tadeusza Bradeckiego.


Sponsorzy/patroni