Anna Met

Absolwentka wydziału scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Stale współpracuje z Natalią Korczakowską. Ich wspólne projekty, to m.in.: Pensjonat Madryt w Centrum Artystycznym M25 w Warszawie (2005), Verklärte Nacht (Teatr Narodowy 2006), Smycz (Teatr Polski we Wrocławiu, 2006), Strefa działań wojennych (Teatr Rozmaitości, 2006), Śmierć człowieka-wiewiórki (Teatr Jeleniogórski, 2007) Elektra (Teatr Jeleniogórski, 2008) Nelly na podstawie Skrzywdzonych i poniżonych Fiodora Dostojewskiego (Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu), Pasażerka Zofii Posmysz (Teatr Współczesny we Wrocławiu), Solaris. Raport na podstawie Solaris Stanisława Lema (Teatr Rozmaitości) i Dynastia. Sclerosis multiplex (w wałbrzyskim teatrze).

Projektowała performatywne zdarzenia w ramach Festiwalu Niewinni Czarodzieje – Tyrmand, Komeda, Polański. Asystowała Bertowi Neumannowi przy spektaklu Rene Pollescha w Teatrze Rozmaitości. Pracowała z Grażyną Kanią – Nordost (Teatr Polski w Bydgoszczy, 2007), Anną Smolar nad Panią z Birmy (Teatr Polonia w Warszawie) i Markiem Kalitą nad Widzialną ciemnością (Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2007). W roku 2011 zadebiutowała jako twórca scenografii i kostiumów w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, przygotowując na Scenie Kameralnej świetnie przyjętą inscenizację Jakoba Lenza Wolfganga Rihma. W grudniu 2011 r. przygotowała tu scenografię do Halki Moniuszki.

Anna Met

Absolwentka wydziału scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Stale współpracuje z Natalią Korczakowską. Ich wspólne projekty, to m.in.: Pensjonat Madryt w Centrum Artystycznym M25 w Warszawie (2005), Verklärte Nacht (Teatr Narodowy 2006), Smycz (Teatr Polski we Wrocławiu, 2006), Strefa działań wojennych (Teatr Rozmaitości, 2006), Śmierć człowieka-wiewiórki (Teatr Jeleniogórski, 2007) Elektra (Teatr Jeleniogórski, 2008) Nelly na podstawie Skrzywdzonych i poniżonych Fiodora Dostojewskiego (Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu), Pasażerka Zofii Posmysz (Teatr Współczesny we Wrocławiu), Solaris. Raport na podstawie Solaris Stanisława Lema (Teatr Rozmaitości) i Dynastia. Sclerosis multiplex (w wałbrzyskim teatrze).

Projektowała performatywne zdarzenia w ramach Festiwalu Niewinni Czarodzieje – Tyrmand, Komeda, Polański. Asystowała Bertowi Neumannowi przy spektaklu Rene Pollescha w Teatrze Rozmaitości. Pracowała z Grażyną Kanią – Nordost (Teatr Polski w Bydgoszczy, 2007), Anną Smolar nad Panią z Birmy (Teatr Polonia w Warszawie) i Markiem Kalitą nad Widzialną ciemnością (Teatr Dramatyczny w Warszawie, 2007). W roku 2011 zadebiutowała jako twórca scenografii i kostiumów w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, przygotowując na Scenie Kameralnej świetnie przyjętą inscenizację Jakoba Lenza Wolfganga Rihma. W grudniu 2011 r. przygotowała tu scenografię do Halki Moniuszki.


Scenografia i kostiumy
Scenografia/Kostiumy
Scenografia i kostiumy
scenografia i kostiumy
Sponsorzy/patroni